معاون سیاسی استاندار:

رسانه ها به تشریح عملکرد دستگاه های اجرایی بپردازند

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۹۲۱۲۶
رسانه ها به تشریح عملکرد دستگاه های اجرایی بپردازند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:رسانه ها بعنوان یک ابراز مهم اطلاع رسانی، به تشریح عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در دوازدهمین شورای اطلاع رسانی استان افزود: رسانه ها از یک سو بعنوان یک پل ارتباطی بین مردم ،جامعه و دستگاه های دولتی و از سوی دیگر مطالبات و خواسته های مردم را به حاکمیت اطلاع رسانی و انتقال می دهند.

وی با بیان اینکه امروز جایگاه رسانه بعنوان یکی از ارکان اصلی مردم سالاری مطرح است، تصریح کرد: نقشی رسانه و اطلاع رسانی بسیار حائز اهمیت است زیرا امروز یکی از شگردها و مهم ترین نقشه های دشمنان استفاده از این ابزار است.

برادران با اشاره به اینکه باید از ظرفیت رسانه در حوزه فضای مجازی بیشتر استفاده کرد، اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه ها با برگزاری نشست‌های خبری و اطلاع رسانی در راستای تشریح عملکرد دولت بعنوان یک تکلیف برای مسئولان دستگاه های اجرایی بهره برد. وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری دهه مبارک فجر هستیم بهترین فرصت برای دستگاه های اجرایی، تشریح و بیان دستاوردهای دولت ها در طول این ۴۲سال و بیان مجموعه اقدامات دولت تدبیر و امید است.

برادران اقدامات حوزه بهداشت و درمان ، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حمل و نقل را بی نظیر دانست و تصریح کرد : ظرفیت های خوبی در این حوزه ها وجود دارد که باید برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد : در بحث مبارزه با بیماری کرونا باید از ظرفیت جامعه هنری بیشتر استفاده شود ، لذا انتظار ما همکاری بیشتر رسانه ها است زیرا حاکمیت و دولت تمام قد پای کار بوده اند و امیدواریم در این مدت اعمال محدودیت ها شرایط ما رو به بهبودی برود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز