تردد درجاده های خراسان شمالی ۳۰ درصد کاهش یافت

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۹۶۱۳۶
تردد درجاده های خراسان شمالی ۳۰ درصد کاهش یافت
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ترددهای خروجی از این استان در 8ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت اظهار داشت: در 8ماهه نخست امسال بیش از 4 میلیون و 423 هزار تردد خروجی از استان ثبت شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل بیش از 6 میلیون و 271 هزار تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علت کاهش تردد در جاده های استان را شیوع کرونا و تاثیر آن بر مسافرت ها عنوان کرد.  

وی همچنین از کاهش 24 درصدی شمار ترددهای ورودی به استان خبر داد و گفت: 8ماهه نخست سالجاری بیش از4 میلیون و 477 هزار دستگاه خودرو وارد این استان شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل  بیش از 5 میلیون و 898 هزار دستگاه بوده است.

شهامت با اشاره به تلاش برای هوشمندسازی کنترل ترددهای جاده ای در استان گفت: اکنون 22 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 22 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت فعال در سطح جاده های استان نصب شده است که تردد در جاده ها به وسیله این تجهیزات رصد و کنترل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه عبوری از استان به وسیله ۴۷ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح جاده های استان مخابره می شود.  

خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز