ثبت بالغ بر ۵۸۰تخلف سرعت متوسط طی دوماه اخیر

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۹۶۱۳۹
ثبت بالغ بر ۵۸۰تخلف سرعت متوسط طی دوماه اخیر
در راستای سیاست های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در خصوص کنترل سرعت غیر مجاز کاربران جاده ای وهمچنین به استناد 22سامانه نصب شده تخلف عبور ومرور در محورهای خراسان شمالی طی دوماه اخیر بالغ بر 580 فقره تخلف سرعت متوسط ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، امین بهزادنیا رئیس اداره مدیریت راههای اداره  کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت : اداره مدیریت راهها با 22سامانه ثبت تخلف عبور و مرور تخلفات سرعت لحظه ای کاربران جاده ای را رصد میکند . دوربین های ثبت تخلف علاوه بر سرعت لحظه ای، توان ثبت سرعت متوسط را نیز دارد که کلیه تخلفات ثبت شده توسط این سامانه ها به منظور اعمال قانون به پلیس راهور ناجا ارجاع داده می شود .

وی گفت: برخی رانندگان با نزدیک شدن به دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی، اقدام به کاهش سرعت خود می کنند، ولی غافل از این که این سامانه ها سرعت متوسط خودروها را نیز ثبت و به صورت هوشمند اقدام به ثبت تخلف می کنند.

بهزادنیا با تاکید بر این که قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش حوادث جاده ای است، گفت: سرعت غیرمجاز یکی از مهم ترین عوامل بروز  تصادفات جاده ای می باشد که ضرورت دارد به هنگام رانندگی مورد توجه قرارگیرد.

وی با اشاره به استفاده از سامانه های پیشرفته ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان گفت: انواع سامانه های نظارتی، پلاک خوان و ثبت سرعت در محورهای خراسان شمالی فعال است که وضعیت جاده ها را به صورت شبانه روز پایش می کند.

بهزادنیا بیان کرد: 7 سامانه ثبت تخلف عبور ومرور نیز در محور سه راهی ایرج –جاجرم و گرمه – میامی نصب شده است که طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز