چاپ دو کتاب در شهرستان شیروان

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۷:۵۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۹۷۰۳۸
چاپ دو کتاب در شهرستان شیروان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از چاپ دو کتاب"خنیاگران خطه خورشید" و "تشخیص و درمان اسکیزوفرنی" همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در شیروان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابراهیم عباسپور افزود: کتاب "خنیاگران خطه خورشید" در انتشارات شیلان منتشر و راهی بازار نشر شد. .

وی اظهار کرد: کتاب  خنیاگران خطه خورشید ( با راویان سوز و ساز از گلیل تا شاه جهان ) به تألیف و گردآوری شعبان اسلامی  با 238 صفحه و شمارگان 1000نسخه به چاپ رسید.

عباسپور با اشاره به اینکه کتاب « خنیاگران خطه خورشید » دومین کتاب به چاپ رسیده شعبان اسلامی از فرهنگیان و هنرمندان دوتار نواز و نام آشنای این شهرستان است اظهار داشت: این کتاب شامل 4 فصل موسیقی فولکلور خراسان ، معرفی خنیاگران موسیقی مقامی شیروان ، موسیقی عاشق ها و موسیقی شبانان و ساربانان این شهرستان تدوین شده است .

وی بیان داشت: این کتاب با هدف معرفی هنرمندان موسیقی محلی و مقامی این شهرستان  ازجمله اساتید ، بخشی ها ، عاشق ها و شبانان و ساربانان  به چاپ رسیده است تا گامی در جهت آشنایی بیشتر با فرهنگ این مردمان هنرمند برداریم .

چاپ کتاب "تشخیص و درمان اسکیزوفرنی" درشیروان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان همچنین گفت : کتاب «تشخیص و درمان اسکیزو فرنی » در انتشارات دیروک منتشر و راهی بازار نشر شد .

ابراهیم عباس پور افزود: این کتاب به نویسندگی شهاب رضازاده و دومین کتاب وی می باشد که به زیور  چاپ آراسته شد.

وی اظهار داشت: « تشخیص و درمان اسکیزو فرنی » با 418 صفحه ، شمارگان 500 جلد چاپ شده و در این کتاب سعی برآن شده تا تشخیص و درمان اختلال اسکیزوفرنی ( روان گسیختگی )  را با ساده ترین شکل بیان شده است.

 

نظر شما