رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان شمالی خبر داد:

ارجاع ۲ هزار و ۲۳۳ نوآموز به مرحله تخصصی سنجش در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶۰
ارجاع ۲ هزار و ۲۳۳ نوآموز به مرحله تخصصی سنجش در سال ۹۹
رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان شمالی از ارجاع 2 هزار و 233 نوآموز به مرحله تخصصی سنجش در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی متقیان در توضیح این خبر افزود: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموان بدو ورود به دبستان از اول مرداد تا پایان مهر سال جاری باهدف پیشگیری از بروز و تشدید بیماری‌ها ، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی برگزار گردید.

وی ادامه داد: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به منظور حرکت در راستای استانداردهای آموزشی بین‌المللی مبنی و تشخیص به موقع کودکان در معرض خطر جهت سازماندهی برنامه‌های آموزشی با فعالیت 14 پایگاه سنجش اولیه و 1 پایگاه تخصصی در استان اجرا گردید .

متقیان خاطر نشان کرد: تعداد 18191 نوآموز بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی قرار گرفتند و در مقایسه با تعدادثبت نام شدگان در سامانه سناد تعداد 213 نوآموزان بازمانده از سنجش تا کنون جهت تکمیل فرآیند سنجش به پایگاههای سنجش مراجعه ننموده اند.

وی گفت: تعداد   3233  نوآموز در ارزیابی اولیه نیازمند ارزیابی تخصصی بینایی ،شنوایی،آمادگی تحصیلی ،رفتاری و جسمی – حرکتی شناسایی شدند که از این میان  تعداد 156 نوآموز جهت ثبت نام به مدارس استثنایی معرفی شدند و 30 نوآموز نیازمند دریافت آموزش های تلفیقی می باشند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز