مردم نوع‌دوست خراسان شمالی ۱۸ میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۹۳۱۶
مردم نوع‌دوست خراسان شمالی ۱۸ میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند
دبیر شورای زکات استان خراسان شمالی گفت: مردم سخاوتمند این استان طی ۸ ماهه امسال ۱۸ میلیارد تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به هدف‌گذاری انجام‌شده امسال در حوزه زکات گفت: در سال جاری دبیرخانه شورای زکات استان هدف‌گذاری جمع‌آوری ۱۸ میلیارد تومان زکات را برنامه‌ریزی کرد که خوشبختانه هم‌اکنون در ۸ ماهه امسال شاهد تحقق برنامه‌ها هستیم.

وی بابیان اینکه از مجموع زکات پرداخت‌شده طی امسال ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن زکات واجب و مستحبی است، افزود: ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان این رقم نیز زکات فطره می‌باشد.

دبیر شورای زکات استان خراسان شمالی یادآور شد: طی سال گذشته مردم استان خراسان شمالی بیش از ۱۰ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

الهی راد ادامه داد: از مجموع زکات پرداختی امسال بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن خاصه در بخش مسکن، درمان و معیشت نیازمندان و باقی‌مانده نیز در سایر بخش‌های نیازمندی محرومان استان ازجمله اشتغال، فرهنگی، جهیزیه، تحصیل و همچنین ساخت پروژه‌های عامل المنفعه هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه زکات جمع‌آوری‌شده در هر منطقه برای نیازمندان و محرومان همان منطقه هزینه می‌شود، افزود: زکات با اولویت محرومان هزینه می‌شود تا بتوانیم از این ظرفیت برای ارتقای زندگی نیازمندان استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز