استاندار خراسان شمالی :

نگذاریم سرمایه گذار خسته شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۰۲۵۸۹
نگذاریم سرمایه گذار خسته شود
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نگذاریم سرمایه گذار خسته شود، گفت: شان مدیر به اجرا شدن مصوبات و کارهاست نه اینکه بگوید متقاضی نیامد و یا برای استعلامات پاسخ دریافت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار به شهرستان اسفراین گفت: سرمایه گذاری در استان سخت است و شاخص های بالایی در استان برای ایجاد رغبت به سرمایه گذاری در استان نیست و ما باید با انسجام شرایط امن برای حضور سرمایه گذار را فراهم کنیم.

شجاعی افزود: با کمک یکدیگر این اعتماد را به سرمایه گذاران بدهیم که پیگیر کارهایش هستیم چرا که احساس تنهایی موجب می شود سرمایه گذار نیاید و یا کار را رها کند.

وی با بیان اینکه به تمامی شهرستان ها برای بررسی مسائل اقتصادی سفر می کنم تا با همکاری یکدیگر با دلسوزی تمام به سراغ سرمایه گذار برویم، گفت: مدیران نگویند نشد یا سرمایه گذار نیامد. شجاعی سرمایه گذار را فردی پیگیر امور توصیف کرد و افزود: ما باید برایمان مهم باشد سرمایه گذار خسته نشود.

وی با اشاره به اینکه در استان ٣٢٠ واحد صنعتی وجود دارد و این در حالی است که در سایر استان بسیار بیشتر از این تعداد است، تاکید کرد: مصوبات رها نشوند و پیگیری آن برای فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی مهم باشد.

وی افزود: باید کارها را تسهیل کنیم و شرایطی فراهم کنیم تا سرمایه گذار خود مایل به حضور در استان باشد. شجاعی در بخش پایانی سخنان خود دستور داد: تا یک هفته آینده فرماندار اسفراین به صورت میدانی پیگیر انجام شدن مصوبات باشد و گزارش دهد.

نظر شما