معاون عمرانی استاندار:

طرح های عام المنفعه در اولویت تخصیص اعتبار پروژه های عمرانی است

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۵۹۵۸
طرح های عام المنفعه در اولویت تخصیص اعتبار پروژه های عمرانی است
معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: اولویت اصلی تخصیص اعتبار در تکمیل پروژه های عمرانی، عام المنفعه بودن آن طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر غلامرضا هوایی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمه با تاکید بر نگاه صرفه جویی در هزینه کرد اتمام طرح ها، افزود: پروژه هایی که 90 درصد پیشرفت فیزیکی به بالا دارند هرچه زودتر باید به اتمام و بهره برداری برسد، لذا فرمانداران موظف به پیگیری اتمام طرح ها تا 22 بهمن هستند.

وی بر لزوم رویکرد کاربردی محور مسئولان استان در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد. وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان گرمه پتانسیل خوبی در حوزه عرصه های منابع طبیعی دارد، افزود: اداره جهاد کشاورزی شهرستان با همکاری منابع طبیعی در قالب طرحی عرصه های طبیعی را به منظور کشت دیم و کشاورزی با هدف اشتغال زایی در اختیار جوانان قرار دهد و اولویت در این طرح با فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی است.

دکتر هوایی با اشاره به اجرای 60 طرح عمران شهری (طرح عمران اترک) در شهرهای خراسان شمالی، اضافه کرد: در 3 شهر ایور، درق و گرمه با همکاری شهرداران دو پروژه میدان و بلوار سردار دل ها اجرا و تا 22 بهمن ماه به بهره برداری برسد.

گفتنی است : در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی از سوی گل حسنی فرماندار شهرستان گرمه، دستورات لازم از سوی معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی به منظور تکمیل پروژه های کمربندی، ساختمان فنی حرفه ای، استخر گرمه، پایگاه سلامت درق و ... صادر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز