معاون سیاسی استاندار:

تاثیرگذاری مردم در عرصه های اجتماعی در دولت تدبیر و امید به خوبی رقم خورد

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۰۷۹۹۶
تاثیرگذاری مردم در عرصه های اجتماعی در دولت تدبیر و امید به خوبی رقم خورد
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: تاتیرگذاری مردم در عرصه های اجتماعی و افزایش مشارکت عمومی در دولت تدبیر و امید به خوبی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در نشست با احزاب اصلاح طلب استان گفت: به رغم تمامی محدودیت ها اما در دولت های یازدهم و دوازدهم اقدامات خوبی در حوزه مشارکت های اجتماعی، نقش احزاب، سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی انجام شده است. برادران با تاکید بر مقایسه تحلیلی درست وضعیت کشور در حوزه های مختلف نسبت به سال های قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، افزود: حوزه بهداشت و درمان از اولویت یازدهم به اولویت های اول و دوم تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت ١١میلیون نفر فاقد دفترچه بیمه بودند، یادآور شد: پرداخت از جیب برای هزینه های درمان ۶٣ درصد بود و اکنون به ۵درصد رسیده و دغدغه مردم کاسته شده است.برادران افزایش تخت های بیمارستانی و مراکز بهداشت و درمان، توجه به حوزه زنان باردار و تامین ٣٠۶ قلم دارو که کشور دچار کمبود بود، را از دیگر اقدامات دولت در عرصه بهداشت و درمان عنوان کرد.

وی ادامه داد: توجه دولت تدبیر و امید به توسعه حوزه فناوری اطلاعات موجب شد امروز در ایام شیوع بیماری کرونا بخش های آموزش و تجارت الکترونیک کشور تعطیل نشود. برادران در بخش پایانی سخنان خود بر اطلاع رسانی دقیق و درست عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز