استاندار خراسان شمالی:

تلاش های شبانه روزی کادر درمان موجب سرافرازی ایران برای مقابله با کرونا شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۸۴۶۳
تلاش های شبانه روزی کادر درمان موجب سرافرازی ایران برای مقابله با کرونا شد
استاندار خراسان شمالی گفت: تلاش های شبانه روزی کادر درمان به ویژه پرستاران دلسوز موجب شد میهن عزیزمان ایران اسلامی در سطح جهان در بحث مقابله با بیماری کرونا سرافراز باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در آیین گرامیداشت و تجلیل از پرستاران استان، گفت: جامعه پزشکی و کادر درمان به واسطه اینکه به جامعه حیات می دهد، همیشه خدمتشان از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

شجاعی با بیان اینکه در شرایط کنونی که جهان با شیوع بیماری کرونا مواجهه است جای هیچ شک و تردیدی نیست که حوزه بهداشت و درمان با تلاش های شبانه روزی در صف خدمت به مردم است، افزود: اگر نگاه دلسوزانه کادر درمان به ویژه پرستاران نبود ما امروز دچار مشکل می شدیم.

وی گفت: در ابتدای شیوع بیماری کرونا نگران سوءاستفاده های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت بودم اما حوزه بهداشت و درمان به رغم مشکلات فراوان سنگر خدمت را رها نکردند و فداکاری آنان باعث شد در این حوزه سرافراز باشیم.

شجاعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلامت استان دکتر یحیوی، ابراز امیدواری کرد: ثمره تمامی این تلاش ها و زحمات به گونه ای باشد که به زودی شاهد برگزاری جشن برچیده شدن این بیماری در کشور و استان باشیم.

استاندار خراسان شمالی نبود بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان استان را موجب بروز مشکلات فراوان در مواجهه با شرایط مشابه با بیمار کرونا دانست و همچنین افزود: باید شرایط جذب نیروی متخصص و جلوگیری از مهاجرت نیروی انسانی متخصص را در استان فراهم کنیم. بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از تعدادی از پرستاران نمونه استان در سال ١٣٩٩ تقدیر شد.

 

نظر شما