توزیع بیش از ۴۰ تن آجیل و میوه شب یلدا بین محرومان استان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۲:۴۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۸۴۸۰
توزیع بیش از ۴۰ تن آجیل و میوه شب یلدا بین محرومان استان خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال همزمان با شب یلدا ۴۰ تن میوه، آجیل و شیرینی بین خانواده های محروم این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با بیان اینکه امسال هم در آستانه شب یلدا، اقدامات لازم برای تهیه میوه و ملزومات یلدای مددجویان و محرومان استان انجام شده است، افزود: در این راستا ۴۰ تن انواع میوه از طریق خیرین و نیکوکاران جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این میزان میوه ها در بین ۲۰ هزار خانوار نیازمند و مددجوی تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد، ارزش هر بسته یلدایی توزیع شده را ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم نوعدوست استان به مناسبت شب یلدا بیش از ۳۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی به مراکز نیکوکاری استان اهدا کردند که تمامی این کمک ها بین خانوارهای نیازمندان همان محله توزیع شده است.

الهی راد خاطر نشان کرد: کمک های نقدی مردم به کمیته امداد نیز برای تهیه سبد های معیشتی مددجویان هزینه می شود.

وی اضافه کرد: در راستای توزیع و جمع‌آوری کمک‌های اقلام شب یلدا ۱۰۵ مرکز نیکوکاری به همراه خیران و هیئت‌امنای مساجد و همچنین ۱۲ دفتر کمیته امداد استان مشارکت فعال دارند.

وی یاد آور شد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت ۰۶۱۰_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ و همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* شادی‌بخش خانواده‌های محروم باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز