استاندار خراسان شمالی:

نقش آفرینی دستگاه های اجرایی در گرامیداشت دهه بصیرت یک ضرورت است

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۹۷۹۷
نقش آفرینی دستگاه های اجرایی در گرامیداشت دهه بصیرت یک ضرورت است
استاندار خراسان شمالی گفت: نقش آفرینی تمام دستگاه های اجرایی استان، شهرستانها، بخشداری ها و دهیاری ها در برگزاری بهتر برنامه های دهه بصیرت یک ضرورت و الزام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در نشست برنامه ریزی دهه بصیرت و میثاق با ولایت به اهمیت دهه بصیرت در تقویم تاریخ ایران اشاره و افزود: با توجه به اینکه ۹ تا ۱۹ دی ماه بعنوان دهه بصیرت نامگذاری شده و ۱۳ دی ماه نیز شاهد نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم باید عظمت این دهه و این روز خاص را دوچندان کرد. وی شهادت حاج قاسم سلیمانی که ادامه دهنده خون و راه شهدا است را ارج نهاد و تصریح کرد: بدون شک در تشییع جنازه بسیار با شکوه این بزرگ مرد دست و قدرت خدا در کار بوده لذا در برگزاری اولین سالگرد شهادت ایشان وظیفه سنگینی بر عهده ماست تا بار دیگر این عظمت را به رخ جهانیان بکشیم. شجاعی با تاکید بر اینکه باید تمام دستگاه های اجرایی استان در هر حوزه کاری ، اعتبارات لازم را برای برگزاری بهتر برنامه های دهه بصیرت اختصاص دهند، خاطرنشان کرد: باید این حق را به جا آورد تا بدین طریق پاسخگوی خون ۳ هزار شهید استان باشیم.

وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان پس از اتمام این دهه به لحاظ عملکرد رتبه بندی خواهند شد البته برگزاری برنامه ها باید با رعایت پروتکل های بهداشتی اعمال شود. شجاعی تشکیل ستادهای مردمی در هر شهرستان و روستا را الزامی دانست و افزود: همچنین در اجرای برنامه ها تمام اقشار جامعه را در برگیرد.

وی از ادارات حوزه هنری، صداوسیما و فرهنگ و ارشاد خواست تا لوگویی خاص با عناوین دهه بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و خراسان شمالی از سوی هنرمندان طراحی شود. شجاعی خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه های مختلف حضور پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس هم در نظر گرفته و مدیران نیز دیداری با خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران داشته باشند. وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی بعنوان بدهکار به این دهه تمام وظایف محوله خود را دقیق انجام دهند.

 

نظر شما