نمایش «جدال» از خراسان شمالی به جشنواره ملی سردار دل ها راه یافت

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۲:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۰۵۹۶
نمایش «جدال» از خراسان شمالی به جشنواره ملی سردار دل ها راه یافت
معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از راهیابی نمایش «جدال» از خراسان شمالی به جشنواره ملی سردار دل ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: اثر نمایشی «جدال» به کارگردانی «محمد داورپناه» و به تهیه کنندگی حوزه هنری و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان استان و شهرداری بجنورد بر اساس زندگی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» و حول محور جنایات داعش در سوریه به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها «شهید سلیمانی» تولید و به جشنواره ملی سردار دل ها در کرمان راه یافت.

وی با بیان اینکه این نمایش با طراحی نور، موسیقی صحنه و قاب سازی و تصویر تولید و اجرا می شود، اظهار کرد: مسعود عوض زاده مقدم و سهیل سعادت فر از جمله عوامل این نمایش می باشند.

وی اظهار کرد: همزمانی جشنواره سردار دل ها با این ایام و راهیابی این اثر به این جشنواره و اجرای نمایش در سیرجان کرمان سبب شد نمایش بعد از حضور در جشنواره استانی روی صحنه برود.

حیدری بیان داشت: نمایش جدال در زمره ۸ اثر راه یافته به بخش صحنه‌ای دومین جشنواره سردار آسمانی است که قرار است 14 دی ماه در سیرجان کرمان به روی صحنه می رود.  

گفتنی است؛ جشنواره ملی سردار دل ها به دبیری امیرحسین شفیعی در قالب ۳ بخش نمایشنامه‌نویسی، بخش صحنه‌ای و خیابانی از ۱۰ تا ۱۵ دی در کرمان برگزار می‌شود.

نظر شما