مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی خبر داد:

توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۰۶۰۷
توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها در بین نیازمندان استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد همچنین گفت: دو هزار و ۵۰۰ سبد غذایی نیز  به ارزش هر سبد ۲۰۰ هزار تومان به همین مناسبت بین نیازمندان استان خراسان شمالی توزیع می شود.
وی اضافه کرد: اطعام و توزیع سبدهای غذایی با همت خیرین در مراکز نیکوکاری انجام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها جهت اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد:  حماسه ۹ دی یادآور حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت بزرگ ایران و بیعت با آرمان‌های نظام و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و به تعبیر رهبری معظم انقلاب که فرمود «اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است» باید حق این ایام را به خوبی ادا نمود.
الهی‌راد زیر سوال بردن اصل دین و جایگاه مترقی ولایت مطلقه فقیه و هتک حرمت به ساحت امام حسین (ع) و عزاداری آن امام در فتنه ۸۸ را از زمینه‌های شکل‌گیری حماسه ۹ دی دانست و تاکید کرد: در این روز تاریخی نباید به شعار و تبلیغات اکتفا شود و به طور قطع تقوا مداری و داشتن بصیرت و تمسک به قرآن کریم و پیروی از معارف اهل بیت عصمت و طهارت  از جمله راه‌های نجات از فتنه‌ها است.
وی با اشاره به اینکه سرکشی به خانواده شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راس برنامه‌های این مناسبت قرار دارد، اظهار کرد: اعتبارات دولتی محدود است لذا باید از ظرفیت خیران بیش از گذشته برای محرومان بهره برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز