استمرار نظارت استاندارد خراسان شمالی در روزهای کرونایی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۰۶۲۰
استمرار نظارت استاندارد خراسان شمالی در روزهای کرونایی
نشست خبری مدیرکل و روسای این اداره کل با اصحاب رسانه و ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، فهیمه مهمان نواز  گفت: در دنیای امروز رسانه ها نقش موثر و بی بدیلی در ارتقاء سطح آگاهی مردم ایفا نموده و خبرنگار با اطلاع رسانی دقیق و به موقع بعنوان پل ارتباطی سازمانها و جامعه این مهم را به انجام می رساند.

مهمان نواز، در این نشست بر اخذ پروانه استاندارد تشویقی حد مجاز آلاینده ها توسط کشاورزان و باغداران استان و ارائه راهکارهای اجرایی برپایی بازارچه های روستایی خاص به منظور عرضه محصولات دارای نشان حد مجاز آلاینده ها تاکید کرد.

وی در ادامه به تشریح عملکرد اداره کل استاندارد خراسان شمالی پرداخت و اظهار داشت : از ابتدای سال جاری بیش از ۶۵۰ مورد بازرسی فنی و ۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی توسط کارشناسان این اداره کل صورت گرفته است. همچنین با اجرای طرح جامع اجرای استاندارد (طاها) بیش از ۴هزار بازدید از مراکز صنفی انجام شده است.

مهمان نواز بیان کرد :همچنین از ابتدای سال جاری ۲۲ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی و خدماتی متخلف برای رسیدگی به محاکم قضایی ارجاع شده است.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری ۲هزار و ۵۶۱ نفر ساعت آموزش برای کارکنان در قالب ۱۴ عنوان دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری(الکترونیکی) برگزارشد، که فعالیت در این حوزه براساس برنامه عملیاتی سال جاری، صد در صد محقق شده است.

 طرح رتبه بندی واحدهای تولیدی بتن آماده و بررسی عملکرد کیفی واحدهای طراحی و مونتاژ آسانسور در زمان صدور و تمدید پروانه های سازمان صمت بر اساس گزارش کیفی ارسالی از استاندارد استان، از جمله مصوبات مطرح شده در شورای استاندارد بود، که مشروح آن در این نشست مطرح شد.

 

 
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز