معاون عمرانی استاندار در نشست خبری؛

خراسان شمالی نیازمند توسعه خدمات زیربنایی است/ به دنبال انجام امور حاشیه ای نیستم

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۱۸۵۴
خراسان شمالی نیازمند توسعه خدمات زیربنایی است/ به دنبال انجام امور حاشیه ای نیستم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی حوزه عمرانی را یکی از مهم ترین بخش های استان دانست و گفت: خراسان شمالی نیازمند توسعه خدمات زیربنایی است و تمام وقت خود را نیز صرف این امور خواهم کرد و دنبال مسائل حاشیه ای نیز نیستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان افزود:اقدامات ارزشمند و بسیاری از سوی نظام برای این استان صورت گرفته است اما بازهم باید اقدامات و تلاش های بیشتری انجام شود.

هوائی با بیان اینکه در حوزه خدمات رسانی به روستاها ، گاز ، آب و برق رسانی ها جزو استانهای پیشرو هستیم، تصریح کرد: ۲۲ بهمن ماه جشن پایان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار برگزار می شود از سوی دیگر ۸۰ درصد روستاها نیز به آب آشامیدنی مناسب دسترسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان نیز برق رسانی شده و تمامی روستاها دارای پوشش مخابرات هستند. هوائی آغاز اجرای ۶۰ طرح عمرانی در استان را حائز اهمیت دانست و افزود: تمام تلاش ما اتمام این پروژه هاست.

در ادامه این نشست معاون عمرانی استاندار در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر آخرین وضعیت از مصوبات سفر نائب رئیس مجلس به استان گفت: از عناصر قوا برای پشتیبانی و حرکت بیشتر در عرصه ملی باید استفاده کنیم و این یک فرصت برای استان محسوب می شود.

هوائی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر نائب رئیس مجلس به استان مواردی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد اما پیگیری این جلسات در تهران است نه استان.

وی به حوزه مسکن و ساخت و ساز نیز اشاره و اظهار داشت: ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی تحت عنوان مسکن اترک در حال پیگیری است که ده هزار واحد آن در حوزه شهری و ۱۰ هزار دیگر در حوزه روستایی است. موضوع دفنگاه زباله و جانمایی آن یکی دیگر از سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران بود که دکتر هوائی در این خصوص تصریح کرد: شهرداری تا دو ماه آینده باید مبحث جانمایی دفنگاه اصلی را به سرانجام برساند زیرا در ایستگاه میانی هیچ زباله ای تجمیع نخواهد شد.

وی ایجاد کارخانه کمپوست را یک موضوع بالادستی دانست و افزود: هنوز شرکت خاصی برای سرمایه گذاری در حوزه ساخت کارخانه کمپوست پیشنهادی نداده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز