حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از ۱۶۶۰ بیمار خاص و صعب العلاج

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۳۴۵۶
حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از ۱۶۶۰ بیمار خاص و صعب العلاج
مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی گفت: این نهاد اکنون هزار و۶۶۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص استان را تحت حمایت خود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به حمایت های ویژه این نهاد از بیماران خاص و صعب العلاج افزود: هم اکنون هزار و ۵۵۳ بیمار صعب العلاج، ۱۰۶ بیمار خاص زیر پوشش حمایتی این نهاد قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال ۳۲۳ بیمار زمین گیر نیز از تمامی خدمات بیمه ای و درمانی این نهاد بهره مند هستند و ماهانه ۱۵۰ هزار  عنوان کمک هزینه نگهداری به خانواده هر یک از این افراد داده می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۳۵ هزار خانواده روستایی در استان زیر پوشش بیمه مکمل قرار دارند، تصریح کرد: این نهاد سالانه با اولویت مناطق محروم، خدماتی از قبیل غربالگری انواع بیماری‌های غیرواگیر، برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت و سلامت و تحویل سبد اقلام انجام می دهد .

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه امسال، یک میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان برای ارائه خدمات درمانی مددجویان هزینه شد، ادامه داد:  مبلغ یاد شده  برای درمان مددجویان کمیته امداد در قالب تعرفه پزشکی، پاراکلینیک، دارو، بستری و حق نگهداری از بیماران زمین گیر در منزل هزینه شده است.

الهی راد یاد آور شد :  این نهاد علاوه بر کمک های به افراد مددجو، کمیته امداد استان از ابتدای شیوع کرونا ۶۰۰ میلیون تومان نیز برای افراد نیازمند و غیر مددجوی استان و بازماندگان فوتی ویروس کرونا کمک کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز