با حضور معاون عمرانی استاندار ؛

کلنگ احداث ۳۵ باب نمازخانه و کتابخانه مدارس با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال زده شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۱۶۱۲۳
کلنگ احداث ۳۵ باب نمازخانه و کتابخانه مدارس با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال زده شد
کلنگ احداث 35 باب نمازخانه و کتابخانه مدارس با اعتبار 160 میلیارد ریال و با حضور حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در استان، غلامرضا هوائی معاون عمرانی استاندار و دیگر مسئولان خراسان شمالی در بجنورد بر زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی ابراز امیدواری کرد که با سرمایه گذاری و پرورش فرزندان نسل آینده، سرداران و غیورمردانی همچون شهید قاسم سلیمانی برای تعالی کشور پرورش یابند.

وی با بیان اینکه موضوع پرورش در آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: نمازخانه پایه پرورش است لذا پس از بهره برداری، در حوزه نرم افزاری از این پروژه ها استفاده بهینه شود.

هوائی با بیان اینکه محل اعتبار 35 نمازخانه از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تخصیص می یابد، افزود: جای قدردانی است که کماکان اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی تخصیص می یابد و این اعتبارات نفس تازه ای به اجرای پروژه های عمرانی استان می بخشد. هوائی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط کشور تمام امکانات زیرساختی از جمله امکانات تحصیل و سوادآموزی فراهم شده است.

گفتنی است در این آئین کلنگ احداث 35 باب نمازخانه و کتابخانه مدارس استان خراسان شمالی در زیربنای 2 هزار و 450 متر مربع با اعتبار 160 میلیارد ریال بر زمین زده شد.

 

نظر شما