دادستان دیوان محاسبات کشور در بجنورد:

مدیران دستگاه های اجرایی دیوان محاسبات را در کنار خود ببینند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۰:۵۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۶۷۶۱
مدیران دستگاه های اجرایی دیوان محاسبات را در کنار خود ببینند
دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: دیوان محاسبات با چشم خیرخواه و عاقب اندیش در کنار تمام دستگاه های اجرایی است،4 لذا مدیران نیز دیوان محاسبات را کنار خود ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی کامیار در شورای اداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰درصد مدیران کشور سالم و درستکار هستند، افزود:علاقه ای به داشتن و کثرت پرونده ها نداریم بلکه به دنبال اصلاح این پرونده ها هستیم که خوشبختانه در این مسیر مدیران صالح و سالم خدمت می کنند که منافع مردم را در نظر می گیرند.

وی با اشاره به اینکه بحث نظارت در اولویت کار ماست، تصریح کرد:ریاست مجلس نیز به دنبال تببین خواسته های مجلس برای دیوان محاسبات است که امیدواریم با نگاه نمایندگان مجلس بتوانیم دیوان محاسبات مطلوب کشور داشته باشیم.

کامیار به تغییر مدیریت جدید دیوان محاسبات کشور اشاره و خاطرنشان کرد: تغییر سند راهبردی و ارائه تلفیق بودجه از مهم ترین اقدامات انجام شده در پنج ماه اخیر و پس از اعمال مدیریت جدید بود. وی تقویت خودکنترلی دستگاه های اجرایی را بعنوان رویکرد و وضعیت فعلی دیوان محاسبات عنوان و افزود: باید بخش نظارتی دستگاه های اجرایی قوی شود تا از تخلفات جلوگیری کنند.

کامیار شعار محوری دیوان محاسبات را مردم پایه محور بودن و فن آوری روز عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا قبل از وقوع تخلف تذکرات لازم را بدهیم. وی همچنین بینش استاندار خراسان شمالی را نسبت به حل مشکلات استان را قابل تقدیر دانست و افزود: موفقیت یک استان در گرو تلاش تمام مدیران دستگاه های اجرایی است. کامیار تصریح کرد: همجواری خراسان شمالی با خراسان رضوی، شهید پرور بودن و نوپا بودن این استان برای ما حائز اهمیت است لذا برای جبران عقب ماندگی های این استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این نشست از زحمات پاکدامن مدیر سابق دیوان محاسبات استان تقدیر و زهرایی بعنوان مدیر جدید دیوان محاسبات استان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز