مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با اشاره به مجازی برگزار شدن جشنواره آیات اعلام کرد:

حفظ ارتباط بین مخاطب و هنر نمایش

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۹۵۴۰
حفظ ارتباط بین مخاطب و هنر نمایش
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با بیان این که رویدادهای هنری بسترساز شناسایی استعدادهای جدید است و با اشاره به مجازی برگزار شدن جشنواره تئاتر آیات، آن را عامل حفظ ارتباط بین مخاطب و هنر نمایش دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «محمدتقی آریان» گفت: با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در بستر فضای مجازی می توان گروه های بیشتری از مردم را با تئاتر آشنا کرد تا در دوران پساکرونا و رفع محدودیت ها، برنامه های فرهنگی و هنری مخاطبان خود را از دست ندهند.

وی با اشاره به این که به طور کلی رویدادهای هنری بسترساز بروز و شناسایی استعدادهای جدید هستند، تصریح کرد: این موضوع که این رویدادها به چه میزان می توانند تاثیرگذار باشند بستگی به عوامل اجرایی آن ها در گزینش و اهمیت به سطح کیفی کارها دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا می توان تهدید به وجود آمده را به فرصت تبدیل کرد و هنرمندان فعال از طریق فضای مجازی در عرصه های مختلف، می توانند هنر خود را بی واسطه در معرض نمایش بگذارند و به معرفی، آموزش و حتی درآمدزایی از طریق هنر و حرفه خود بپردازند.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با ابراز خشنودی از فعال بودن تئاتر در سال های اخیر در استان ما، اظهارکرد: با توجه به سطح آثار، مردم استقبال خوبی از این هنر داشته اند و این استقبال نه تنها همیشه مورد توجه مسئولان در تهران بوده بلکه نظر تهیه کنندگان و حامیان مالی را هم به خود جلب کرده است.

گفتنی است؛ جشنواره سراسری تئاتر آیات از اول تا سوم بهمن به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی کشور به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود.

در این جشنواره قرار است 8 اثر نمایشی با یکدیگر به رقابت بپردازند و آثار برگزیده از طریق فضای مجازی و با قرار گرفتن روی سایت های معتبر و مرجع در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز