معاون عمرانی استاندار:

دستگاه های اجرایی نسبت به عدم اتمام پروژه ها باید پاسخگو باشند

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۱۳۳۰
دستگاه های اجرایی نسبت به عدم اتمام پروژه ها باید پاسخگو باشند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:تمام دستگاه های اجرایی باید نسبت به اخذ اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اینکه چه اقداماتی با چه پیشرفت فیزیکی برای پروژه ها انجام شده، پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به استان افزود:پروژه های برخی دستگاه های اجرایی به رغم تخصیص صددرصدی پیشرفت فیزیکی اندکی دارند که به هیچ عنوان توجیه ندارد.

وی اظهار داشت : افتتاح و کلنگ زنی هر طرحی تا دهه فجر در خراسان شمالی ممنوع است، لذا فرمانداران باید همت و تلاش خود را در راستای اتمام پروژه های نیمه تمام بگذارند. وی خاطرنشان کرد:احداث جاده بجنورد، سنخواست، میامی طی هفته گذشته به قرارگاه خاتم تفویض شد‌. و احداث باند دوم جاده بجنورد_اسفراین نیز به قرارگاه خاتم واگذار می شود‌.

هوائی تاکید کرد:همچنین تلاش می کنیم تا ساماندهی آب های منطقه ای سرانی_شیروان را به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار کنیم.

وی در بخش دیگر نیز خطاب به اداره ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تمام پروژه های این سازمان باید در دهه فجر به اتمام و بهره برداری برسد.

هوائی از رسانه های استان خواست تا اگر دستگاه اجرایی فعالیت و عملکرد مطلوب در اتمام پروژه ها یا وظایف محوله خود ندارد را به مردم معرفی کنند.

گفتنی است بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رقم مصوبات اعتباری و ریالی سفر رئیس جمهور در سال ۹۸ و ۹۹، ۵۹۴ میلیارد تومان در قالب ۴۴ طرح است که تاکنون ۴۷۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته همچنین از ۴۴ طرح عنوان شده ۱۲ طرح نیز تاکنون به صورت صددرصد تخصیص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز