تجلیل از ۵ برگزیده کشوری جشنواره قرآنی باران وحی در کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۱۳۳۶
تجلیل از ۵ برگزیده کشوری جشنواره قرآنی باران وحی در کمیته امداد خراسان شمالی
مراسم تجلیل از ۵ برگزیده کشوری جشنواره قرآنی باران وحی با حضور مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این مراسم با یادآوری اینکه جشنواره قرآنی باران وحی باهدف تقویت انس مددجویان با قرآن کریم در پروسه زمانی شش‌ماهه برگزار شد، افزود: این جشنواره در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری با رویکرد قرآنی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد.

مجید الهی راد خاطرنشان کرد: درمجموع ۳۰۸ نفر از مددجویان شرکت‌کننده استان خراسان شمالی در جشنواره قرآنی باران وحی در بخش‌های قرآنی، هنری، معارفی و ادبی حضور داشتند که ۲۹ نفر موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری و ۵ نفر منتخب این مسابقات شدند.

وی با ابراز خرسندی نسبت به برگزیدگان جشنواره قرآنی باران وحی اظهار کرد: در کانون‌های فرهنگی این نهاد، باید توجه به مسائل آموزشی قرآن، معارف و تفسیر و قرائت آن بیشتر شود.

وی در ادامه سخنانش به نهضت حفظ قرآن و توجه به آن اشاره و بر انس و هم‌نشینی با قرآن و بصیرت قرآنی در جهت رهایی از فتنه‌ها تأکید کرد و افزود: باید از تمامی اوقات برای حفظ قرآن استفاده کنیم.

الهی راد با اشاره به برکات قرآن در زندگی تصریح کرد: عرصه عمل به قرآن در محافظت از آسیب‌ها و رهایی از فتنه‌ها بسیار مؤثر است.

وی همچنین نسبت به گسترش آموزش نهج‌البلاغه و حکمت‌های آن به جوانان و نوجوانان فعال در کانون‌های فرهنگی در جهت آموختن مبانی درس زندگی تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز