فرصتهای کرونایی در توسعه خدمات الکترونیک شهرداری بجنورد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۴۰۲۱
فرصتهای کرونایی در توسعه خدمات الکترونیک شهرداری بجنورد
فرصتهای کرونایی در توسعه خدمات الکترونیک شهرداری بجنورد مهندس زارعی شهردار بجنورد ، شیوع کرونا را دوران افول برخی فعالیتها و تسریع بخش خدمات جایگزین توصیف کرد و گفت: اگرچه در دوران شیوع کرونا با محدودیتهای فراوان منابع مالی روبرو شدیم و بسیاری از کسب و کارهای شهری تعطیل شد و تبعات منفی بیشماری از تعطیلی و محدودیت و قرنطینه متوجه زندگی شهری ما شد ، اما درکنار این تهدیدها ، فرصتهایی نیز ایجاد شد که باعث سرعت بخشیدن به اجرای برخی خدمات بویژه در زمینه الکترونیک گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهندس زارعی افزود: امروزه برخی خدماتی که تاکنون درواگذاری آن به بخش های خصوصی یا اجرای آن در فضای مجازی دو دل بودیم ، با موفقیت واگذارو برون سپاری شده که رضایت شهروندان را درپی داشته است.

شهردار با برشمردن خدمات الکترونیکی شهرداری به دفاترپیشخوان گفت: هم اکنون دربرون سپاری خدمات شهرسازی ، 35 دفتر پیشخوان با ما همکاری می کنند که به منزله دسترسی آسان شهروندان و تسریع در پاسخگویی به خدمات است.

تکمیل نرم افزار شهرنگار که ثبت و صدور مجوزهای شهرسازی و اخذ استعلامات وکد نوسازی و ... را برعهده دارد و تلاش براجرای شبکه فیبرنوری دیگر اقداماتی است که مهندس زارعی بعنوان دستاوردهای دوران کرونا به آن اشاره کرده و گفت: با اجرای شبکه فیبرنوری ، علاوه بر دسترسی اسان و سریع به خدمات الکترونیک ، مشکلات رایج در برقراری ارتباط شبکه رادیویی نیز مرتفع می شود که می توان از آن بعنوان دستاورد شهرداری در تحقق میز خدمت الکترونیک نام برد.

مهندس زارعی ابراز امیدواری کرد با توسعه خدمات الکترونیک ، شهرداری بتواند گامهای موثری در تحقق شهرهوشمند بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز