مدیر کل دفتر استاندار تاکید کرد:

ایجاد موج همگانی برای اجرای طرح توسعه مفخم با همکاری رسانه ها

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۶۲۰۲
ایجاد موج همگانی برای اجرای طرح توسعه مفخم با همکاری رسانه ها
مدیر کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی بر انسجام و همکاری رسانه ها برای ایجاد موج همدلی همگانی در راستای اجرای طرح توسعه آیینه خانه مفخم در مرکز استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا اعیانفرد در نشست مشترک با برخی مدیران رسانه ها و روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان گفت: طرح توسعه آیینه خانه مفخم طرحی بزرگ برای توسعه استان است.

اعیانفرد افزود: معطل نماندن اجرای طرح برای الحاق بیمارستان امام رضا(ع) به مجموعه از تاکیدات استاندار است و بنابراین اجرای طرح منهای این بیمارستان انجام و اراضی بیمارستان با تاکید بر حفظ منظر شهری دیوار کشی می شود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان برای الحاق بیمارستان امام رضا(ع) به مجموعه در حال رایزنی با وزارت بهداشت و درمان است که در ادامه با موافقت وزارتخانه در فاز دو طرح اجرا می شود.

اعیانفرد ادامه داد : دلسوزان عرصه رسانه استان باید با آگاهی اطلاع رسانی کنند تا تاریخ این مجموعه در استان در سطح ملی عرضه شود.

در ادامه معاون روابط عمومی و امور بین الملل دفتر استاندار خراسان شمالی نیز گفت: اجرای طرح توسعه آیینه خانه مفخم موجب توسعه استان به ویژه در بخش گردشگری و اقتصادی خواهد بود که با نگاه هوشمندانه و تدبیر درست استاندار در راستای توسعه استان اجرایی می شود.

حامد مسعودی فر افزود: اثرات مثبت این طرح باید به نحو شایسته به عموم مردم اطلاع رسانی شود تا موجب سواستفاده برخی افراد با دیدگاههای مغرضانه و نگاه منفی نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز