سیزدهم بهمن ماه؛

انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خراسان شمالی برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۹۴۲۴
انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خراسان شمالی برگزار می شود
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات این استان فردا (دوشنبه) سیزدهم بهمن ماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: اعلام انتشار فراخوان و برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان از  ۱۰ دی ماه آغاز شده است و تاکنون  18 نفر از فعالان رسانه استان برای هیئت مدیره و بازرسی نامزد شده اند.

وی با بیان اینکه  51  نفر از فعالان رسانه استان عضو اصلی خانه مطبوعات هستند، یادآور شد؛ همه اعضای اصلی خانه مطبوعات استان در این انتخابات حق رای دادن دارند.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات اندیشیده شده است، گفت: این انتخابات دوشنبه 13 بهمن ماه جاری از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای این اداره کل  افزود: هر کدام از اعضای خانه مطبوعات می بایست به دو نفر در رسته مدیران مسئول، سه نفر از خبرنگاران، یک نفر از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، یک سرپرستی روزنامه های کشوری و دو نفر بازرس رای بدهند.

وی اظهار کرد: خانه مطبوعات به عنـوان موسسـه ای فرهنگـی، صـنفی ، غیردولتـی و غیرتجـاری و مسـتقل از میـان دسـت انـدرکاران مطبوعـات و رسـانه هــای اســتانی دارای مجــوز فعالیــت از وزارت فرهنــگ و ارشــاد اســلامی، نماینــدگان نشــریات سراســری، خبرگــزاری هــا و پایگــاه هــای خبــری تشکیل میشود تا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهداف اساسنامه را در استان دنبال نماید.

 رضایی تشکیل خانه مطبوعات را کمــکی بــه ارتقــای کمــی و کیفــی مطبوعــات محلــی و افــزایش استانداردهای کار خبـری و اطـلاع رسـانی کشـور عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز