به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود؛

اعطای ۸۶۰۰ فقره کمک موردی به نیازمندان خراسان شمالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۱۳۱۵
اعطای ۸۶۰۰ فقره کمک موردی به نیازمندان خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با دهه فجر هشت هزار و ۶۰۰ فقره کمک موردی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه این کمک‌ها بیشتر برای رفع مشکلات تحصیلی، لوازم ضروری منزل و معیشتی بوده است، ارزش این کمک‌ها را سه میلیارد تومان اعلام کرد.

وی بابیان اینکه این نهاد به مناسبت چهل‌ودو مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های گسترده‌ای به‌منظور حمایت از محرومان جامعه در نظر گرفته است، بیان کرد: این خدمات شامل ارائه مسکن، تسهیلات اشتغال، اعطای جهیزیه و وام‌های کارگشایی و همچنین توزیع لوازم ضروری منزل است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از اعطای دو هزار و ۶۹۹ فقره تسهیلات کارگشایی در این دهه خبر داد و گفت: ۷۹۳ سری لوازم منزل نیز به ارزش یک میلیارد تومان شامل فرش، یخچال، بخاری و ... بین نیازمندان توزیع می‌شود.

الهی راد با اشاره به اینکه کمیته امداد استان خراسان شمالی درصدد است با اجرای برنامه‌های متنوع در طول دهه مبارک فجر بیش‌ازپیش یاریگر اقشار آسیب‌پذیر باشد افزود: این نهاد همواره اقدامات ارزنده‌ای را برای تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی به انجام می‌رساند که تلاش داریم با یاری مردم نیک‌اندیش بیش‌ازپیش به خودکفایی محرومان جامعه کمک کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز