۲,۸۸۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی هم‌زمان با پنجمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۲۶۲۵
۲,۸۸۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی هم‌زمان با پنجمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید
دو هزار و ۸۸۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی در بخش‌های صنعتی، خدماتی، کشاورزی و دام‌پروری هم‌زمان با پنجمین روز از دهه فجر به‌صورت نمادین در شهرستان اسفراین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: از مجموع طرح‌های افتتاحی اشتغال ۳۱۵ طرح خاصه در شهرستان اسفراین به بهره‌برداری رسیده است.

الهی راد در ادامه از افتتاحیه ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان اسفراین طی این مراسم خبر داد و گفت: این پروژه نیز امروز با زیربنای ۹۶۰ مترمربع در دوطبقه به بهره‌برداری رسید. کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه بیش از ۵ میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۵۷ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند یادآور شد: ۸ هزار خانوار محروم شهرستان اسفراین هم‌اکنون تحت حمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یکی از افتخارات نظام را رسیدگی به وضعیت معیشتی محرومین عنوان کرد و گفت: یکی از خدمات مهم کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی و آموزشی مددجویان است تا در این راستا بتواند زمینه توانمندسازی آن‌ها را فراهم نماید.

الهی راد تصریح کرد: نیمی از جمعیت مددجویان تحت حمایت این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند، لذا توجه به بحث توانمندسازی این افراد یکی از ضرورت‌های موردتوجه این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری نیز ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد در ایام مبارک دهه فجر آماده بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: طی امسال ۱۵۲ واحد برای خانوارهای نیازمند روستایی و ۴۸ واحد دیگر نیز برای خانوارهای شهری نیازمند استان ساخته‌شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز