به‌منظور کمک به محرومان خراسان شمالی انجام شد؛

آغاز به کار طرح «خریدار مهربان» و «بذل سلامتی» با همکاری فروشگاه‌ها و پزشکان استان

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۳۹۳۵
آغاز به کار طرح «خریدار مهربان» و «بذل سلامتی» با همکاری فروشگاه‌ها و پزشکان استان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز به کار طرح‌های خریدار مهربان و بذل سلامتی به‌منظور کمک به محرومین استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه طرح خریدار مهربان با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای باهدف استفاده از ظرفیت مردمی در جهت کمک به نیازمندان انجام می‌شود، افزود: در قالب این طرح دستگاه‌های پوز اندرویدی در فروشگاه‌ها نصب می‌شود تا مشتریان در صورت تمایل، مبالغ موردنظر خود را به‌صورت مستقیم برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

وی یادآور شد: تاکنون دو فروشگاه «رفاه و صبا» در استان خراسان شمالی در این زمینه اعلام همکاری داشته‌اند و امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته، سایر فروشگاه‌های استان نیز در این زمینه اعلام آمادگی کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این سبدی نیز به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی (شامل مواد غذایی) در این فروشگاه ها تعبیه‌شده است که خیران می‌توانند کالاهای موردنظر خود را در این سبدها قرار دهند تا در پایان هر هفته بسته‌بندی و بین نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی نیز صرف خرید مواد غذایی از فروشگاه‌های موردنظر کالا برای کمک به نیازمندان شده است.

الهی راد در خصوص اجرای طرح «بذل سلامتی» نیز گفت: این طرح نیز با همکاری پزشکان و مراکز درمانی استان به اجرا رسیده است.

وی گفت: بیماران می‌توانند برای حفظ سلامتی از طریق دستگاه‌های پوز نصب‌شده در محل مطب پزشکان و مراکز درمانی صدقه سلامتی خود را به محرومان استان هدیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۰ دستگاه پوز برای اجرای این طرح‌ها خریداری‌شده است که در حال نصب در اماکن همچون فروشگاه‌ها، مطب و مراکز درمانی استان هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز