همزمان با دهه فجر؛

نخستین عمل آنژیوگرافی در مرکز تخصصی قلب بجنورد انجام شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۴۵۸۹
نخستین عمل آنژیوگرافی در مرکز تخصصی قلب بجنورد انجام شد
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، برای نخستین بار در مرکز تشخیصی درمانی قلب بجنورد عمل آنژیوگرافی، بروی سه بیمار با موفقیت انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که شخصا در زمان این عمل های جراحی در این مرکز حضور داشت با اعلام این خبر گفت: امروز 20 بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب شاهد انجام اولین آنژیوگرافی در مرکز تشخیصی درمانی قلب بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد هستیم.

دکتر سید احمد هاشمی با بیان اینکه انجام این پروژه متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا با تاخیر صورت گرفت افزود: خوشبختانه بعد از یک و نیم سالی که از آماده شدن این مرکز می گذرد امروز شاهد این هستیم که متخصصین جراحی قلب و آنژیوگرافی در استان حضور پیدا کردند.

دکتر هاشمی یادآور شد: این مرکز با مشارکت و مدیریت بخش خصوصی و با تعرفه دولتی انشالله فعالیت‌ خود را شروع ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مرکز امروز با آنژیوگرافی آغاز شد و ان شالله در یکی دو هفته آینده هم پروژه‌های دیگری مانند جراحی قلب و ... در این مرکز را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با راه اندازی این مرکز، نیازهای درمانی بیماران قلبی در استان تامین و از اعزام این عزیزان به خارج استان جلوگیری خواهد شد و هزینه های درمانی این بیماران نیز کاهش خواهد یافت.

دکتر هاشمی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز دسترسی به خدمات و اقدامات اورژانسی تسهیل شده و می توانیم شاهد این باشیم که مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در استان کمتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز