استاندار خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب شرب شهری و روستایی

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۰۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۸۳۰۴
اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب شرب شهری و روستایی
استاندار خراسان شمالی گفت: در قالب یک تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب شرب شهری و روستایی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در پویش هر هفته الف_ب_ ایران افتتاح پروژه های آب و برق با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افزود: از مبلغ فوق ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه آب شرب روستایی است.

وی به حوزه آب سرانی اشاره و تصریح کرد: طرح خط انتقال آب سرانی به طول ۱۸۰ کیلومتر از مرز به سه شهرستان امیدواریم سریع تر انجام شود تا برای مصارف کشاورزی بیشتر بهره مند شویم.

شجاعی خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این مجموعه در استان ما را همراهی کند. وی افزود : شهرستانهای گرمه ، فاروج ، راز و جرگلان و جاجرم بدون ردیف فاضلاب هستند که از وزارت نیرو انتظار کمک و همراهی را داریم.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو در استان عملکرد بسیار مطلوبی داشته، اظهار داشت: وزارت نیرو به نوعی فونداسیون کشور را به خوبی برای تمام وزارت خانه ها پایه ریزی کرده و بدین طریق موجب شده تا سایر بخش ها در مسیر توسعه قدم بردارند.

شجاعی با ابراز رضایتمندی از عملکرد وزیر نیرو خاطرنشان کرد: وزیر نیرو با دانش، دانایی، درایت و برنامه و همراه با یک تیم منسجم توانسته به گونه ای عمل کند تا احساس تحریم بودن ایجاد نشود.

وی مجموعه وزارت نیرو را یک مجموعه پویا، زنده ، آماده تغییر و به روز دانست و افزود: اگر اقدامات مجموعه وزارت نیرو نبود نمی توانستیم حرف از پیشرفت، توسعه و آبادانی بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز