برگزیده شدن کتابدار خراسان شمالی در هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۱۴۷۷
برگزیده شدن کتابدار خراسان شمالی در هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی
برگزیدگان هفتمین دوره جشنواره مروجان کتابخوانی با حضور مجازی محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن حاجی زین العابدین، دبیر جشنواره و هیات داوران، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: «مریم گریوانی» کتابدار شهرستان بجنورد در بخش نگاه ویژه هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی برگزیده کشوری شد.

«رضا رضایی» افزود: مریم گریوانی فعال و تسهیلگر حوزه کتابخوانی استان با ارائه و اجرای طرح  " میدان کتابخوانی در روستای گریوان" در این جشنواره حضور یافت.

وی یادآور شد؛ ۷٣ نامزد از کل کشور به مرحله نهایی در بخش های مختلف راه یافته بودند که مریم گریوانی از خراسان شمالی به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.

وی در ادامه گفت: این جشنواره سالانه با همکاری و همراهی گروه‌ها و نهادها و تشکل‌های غیر دولتی و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی مختلفی با این شبکه همراه هستند.

هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی، سوم اسفندماه به صورت آنلاین برگزار شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

جشنواره مروجان کتابخوانی یکی از فعالیت‌های شبکه مروجان کتابخوانی کشور است که با هدف هم افزایی در حوزه فعالیت‌های ترویج کتابخوانی شکل گرفته است. این جشنواره تلاش کرده با شناسایی همه افراد، گروه ها و نهادهای فعال در حوزه کتابخوانی و مطالعه، با حمایت از فعالیت‌های خلاقانه و نوآورانه در این زمینه، به ارتقاء فعالیت‌های ترویج کتابخوانی کمک کند. ارزیابی اثربخشی و عملکرد جشنواره مروجان کتابخوانی و شبکه مروجان کتابخوانی کشور، نشان می‌دهد در طول نزدیک به هفت سال فعالیت این مجموعه، مبانی نظری و فلسفی ترویج کتابخوانی توسعه یافته و درک عمومی از این فعالیت‌ها رشد یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز