آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا ۹ اسفند ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۳۸۷۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان شمالی تا ۹ اسفند ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی شبانه روز گذشته دو بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی فوت شدند و ۱۵۱ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی با اعلام این خبر گفت: طی دو هفته گذشته علی رغم این که بارها متذکر شدم، شرایط شکننده است و هر غفلت ما منجر به افزایش تعداد موارد بستری و مرگ و میر می شود، این اتفاق افتاده است.

وی با بیان این که بر اثر افزایش مبتلایان به کرونا طی هفته اخیر روزانه ۳۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری می شوند، گفت: با بستری ۲۷ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، در حال حاضر ۱۵۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند در حالی که این تعداد به ۹۴ بیمار رسیده بود.

دکتر هاشمی ادامه داد: متاسفانه حساسیت مردم نسبت به زدن ماسک کمتر شده و تجمعات و دورهمی ها در حال افزایش است و عروسی ها نیز با شرایط غیربهداشتی برگزار می شود که اثرات آن را در افزایش تعداد موارد بستری شاهد هستیم بنابراین دوباره به مردم تاکید می کنم موارد بهداشتی را رعایت کرده و از تجمعات دوری کنند.

وی با اشاره به ایام نوروز گفت: برگزاری مراسمات و دیدوبازدیدهای ایام نوروز باعث تجمعات شده که این نگران کننده است و مردم به این نکته توجه داشته باشند که اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، نوروز غم انگیزی خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز