استاندار خراسان شمالی در ستاد انتخابات:

فارغ از تمام گرایش های سیاسی مسئول اجرای دقیق قانون انتخابات هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۴۴۳۱۵
فارغ از تمام گرایش های سیاسی مسئول اجرای دقیق قانون انتخابات هستیم
استاندار خراسان شمالی گفت: فارغ از تمام گرایش های سیاسی در اجرای انتخابات دخالت نمی کنیم و در عمل با این موارد برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در ستاد انتخابات استان افزود:اجازه بحث جانبداری به هیچ مدیری را نمی دهیم مدیر فقط باید به به میزان مشارکت کمک کند و دیگر هیچ حقی ندارد و ما مسئول اجرای دقیق قانون انتخابات هستیم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات گذشته در صحت کامل برگزار شد تصریح کرد: انتخابات دوره گذشته خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس موجب سرافرازی استان در سطح کشور شد. شجاعی خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران و سایر اعضای ستاد برای انتخابات پیش رو باید بتوانند رتبه بهتری را نظر میزان مشارکت و صحت و سلامت بدست آوردند و این امر شدنی است.

وی اظهار داشت: باید به تمام مردم این اطمینان را بدهیم که رای آنان در صحت و سلامتی خوانده می شود. شجاعی مولفه پشتیبانی و فن آوری رو دو حوزه بسیار مهم در امر برگزاری انتخابات دانست و افزود:امکانات تمام دستگاه های اجرایی باید برای این دو حوزه بسیج شود.

وی خواستار تشکیل سفیران مشارکت انتخابات شد و گفت: برای ما برنده و بازنده ها مهم نیست بلکه برگزاری انتخابات سالم بسیار مهم است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست افزود: انتخابات یک رویداد ملی و اتفاق بزرگ است و ما مسئول اجرای قانون انتخابات هستیم.

احمد برادران تصریح کرد:در طول ایام گذشته با مشارکت حداکثری عملکرد خوبی را در سطح کشور رقم زدیم و مشکلات موجود نتوانست این انتخابات را تحت تاثیر خود قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز گفت:انتخابات مظهر اقتدار نظام است و هر چه باشکوه تر برگزار شود برگ برنده ای در حوزه بین المللی برای ما خواهد بود. علی بیگ زاده اظهار داشت: با برگزاری با شکوه تر انتخابات دست معاندان از این نظام کوتاه خواهد شد. گفتنی است در پایان این جلسه احکام برخی از روسای کمیته های ستاد انتخابات استان توسط استاندار خراسان شمالی صادر شد.

 

نظر شما