هشت کتابفروشی خراسان شمالی در طرح زمستانه کتاب مشارکت دارند/ نهم اسفندماه آغاز طرح زمستانه کتاب

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۵
هشت کتابفروشی خراسان شمالی در طرح زمستانه کتاب مشارکت دارند/ نهم اسفندماه آغاز طرح زمستانه کتاب
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به آغاز طرح زمستانه کتاب از امروز(نهم اسفندماه)، هشت کتابفروشی استان پذیرای دوستداران فرهنگ کتابخوانی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رضایی اظهار داشت: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹، همچون طرح پاییزه ۲ میلیون ریال است و خریداران می‌توانند در این طرح از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب نیز بهره‌مند شوند.

وی گفت: کتابفروشی های «اندیشه سبز،  پاتوق کتاب بجنورد، حاتمی، شهر کتاب بجنورد،  گوتنبرگ، پیام دانش، کتابسرای عضدی و کوچه کتاب » از شهرستان های بجنورد و آشخانه در طرح زمستانه کتاب امسال ثبت نام کرده و مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز در قالب این طرح با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

رضایی افزود: با اجرای طرح زمستانه کتاب و با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود، گفت: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

یادآوری می‌شود، طرح زمستانه کتاب از 9 اسفندماه آغاز و تا تاریخ 16 همین ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

۲۷ کتابفروشی  در خراسان شمالی مشغول به فعالیت هستند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز