استاندار خراسان شمالی خبر داد:

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید از ۱۶ اسفند/ برخورد قاطع با متخلفان بازار در مرحله اول

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸۷
اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید از ۱۶ اسفند/ برخورد قاطع با متخلفان بازار در مرحله اول
استاندار خراسان شمالی گفت: طرح ضربتی نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی ویژه شب عید از ۱۶ اسفند سالجاری در استان اجرا می شود که محوریت این طرح برخورد با هر تخلف درنوبت اول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در نشست کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان گفت: اجرای این طرح ویژه از ١۶ اسفند ماه سالجاری آغاز و تا ٢٠ فروردین ماه سال 1400 ادامه دارد.

شجاعی با تاکید بر انسجام رسانه ای برای اطلاع رسانی این طرح به مردم و کسبه، افزود: متولیان امر باید قبل از آغاز اجرای طرح با حضور در صدا و سیما طرح را اطلاع رسانی کنند تا کسبه بدانند در بازدیدهای نظارتی میدانی با مشاهده هر نوع تخلف قطعا برخوردها شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: این طرح با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی، نیروهای جهادی، سپاه و بسیج و مشارکت ویژه سیستم قضایی استان اجرا می شود و برخوردها با متخلفان در همان دفعه اول و فراتر از قوانین تعزیراتی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برخورد قانونی با متخلفان باید شدید و تاوان لازم را داشته باشد تا متخلفان انگیزه ای برای ادامه تخلف نداشته باشند، گفت: 70 درصد پرونده های کسب و کار استان مربوط به تکرار تخلف است. 

شجاعی با تاکید بر نقش ویژه اتاق بازرگانی و اتحادیه اصناف در روند اجرای این طرح، افزود: اگر یک رسته شغلی دارای تخلفات فراوان است اما از سوی اتحادیه مربوطه گزارشی اعلام نمی شود باید با رئیس اتحادیه برخورد شود چرا که اتحادیه ها وظیفه نظارت بر اصناف را برعهده دارند.

شجاعی فرمانداران را متولی اصلی اجرای طرح نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی ویژه شب عید اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز