۱۳۸ مرکز نیکوکاری در استان خراسان شمالی فعال است

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۵۱۹۷
۱۳۸ مرکز نیکوکاری در استان خراسان شمالی فعال است
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:هم اکنون ۱۳۸ مرکز نیکوکاری در امر خیر و احسان به نیازمندان در استان فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد مردمی کردن  فعالیت های این نهاد را از وظایف اصلی مراکز نیکوکاری برشمرد و افزود: با تحقق این امر نتایج مطلوبی در اجرای سیاست‌های کلی کمیته امداد حاصل شده است.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز تخصصی نیکوکاری بیان کرد: با افتتاح مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، سپاه، آموزش‌وپرورش، مجمع امور صنفی و دانشگاه علوم پزشکی و  سایر ادارت  بحث مردمی کردن امدادرسانی تحقق یافته و برکات این اقدام قابل لمس است.

الهی راد بابیان اینکه مردم استان خراسان شمالی از ابتدای سال جاری تاکنون۴۵ میلیارد و۲۱۶  میلیون تومان به این مراکز کمک کرده‌اند، تصریح کرد: این کمک‌ها به نسبت مدت مشابه سال گذشته  ۹۳ درصد افزایش‌یافته است

وی همچنین میزان کمک‌های مردمی در سال گذشته به مراکز نیکوکاری را ۲۳ میلیارد و  ۳۳۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان به‌صورت نقد، کالا، خدمات و تخفیفت انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک‌هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند افزود:  در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این مراکز با حفظ عزت‌نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری بین آن‌ها توزیع می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز