در دیدار استاندار و سردار رحیمی عنوان شد:

خراسان شمالی ، پیشگام در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۶۴۶۸
خراسان شمالی ، پیشگام در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل
صبح امروز در دیدار استاندار خراسان شمالی و سردار رحیمی معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور ، خراسان شمالی بعنوان یکی از استانهای پیشگام در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در این دیدار افزود:به دلیل برخی از کمبودها در حوزه پدافند غیر عامل از جمله نیروی انسانی، ساختمان و تجهیزات باید درصدد رفع این نداشته ها باشیم. وی تصریح کرد : با کمک سازمان پدافند غیر عامل کشور در قالب تنظیم تفاهم نامه و اختصاص اعتبارات ویژه از سوی استان می توانیم به مباحث رفع نداشته های این حوزه شتاب ببخشیم.

وی اجرایی شدن طرح جامع پدافند غیرعامل با تاکید بر نگاه و دیدگاه بومی را راه موثر در پیشبرد اهداف این حوزه ذکر کرد. در ادامه نیز معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز خراسان شمالی را جزو استانهای پیشگام در اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل دانست و گفت: امیدواریم با رونمایی از این طرح مهم و راهبردی، شاهد رخداد‌های خوبی در بحث پدافند غیرعامل استان خراسان شمالی باشیم.

سردار مهدی رحیمی تصریح کرد: خراسان شمالی در مدت اندکی توانست این طرح را به مرحله اجرایی شدن برساند که خروجی آن حل شدن مسائل حوزه پدافند غیرعامل خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز