معاون اقتصادی استاندار خبر داد:

اقلام اساسی و مورد نیاز مردم استان برای شب عید تامین شده است

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۷۴۶۵
اقلام اساسی و مورد نیاز مردم استان برای شب عید تامین شده است
معاون اقتصادی استاندار معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال تمام اقلام اساسی و مورد نیاز مردم استان تامین شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمود قنبری در حاشیه آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات تنظیم بازار استان افزود:به رغم وجود مشکلاتی در بحث عرضه و نرخ مرغ در استانهای کلان کشور، با برنامه ریزی های صورت گرفته در این حوزه هیچ مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: همه روزه بیش از ۶۰ تن مرغ در استان عرضه می شود و برای روزهای پایانی سال نیز ۱۰ هزار کیلو مرغ منجمد نیز توزیع خواهد شد. قنبری با تاکید بر اینکه در حوزه عرضه روغن شاهد تقاضای بیش از نیاز مردم هستیم، تصریح کرد: برای توزیع روغن و سایر اقلام اساسی نیز هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا تمام پیش بینی های لازم انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع امور استانهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز در این آیین گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت بسیار گسترده است که برای رسیدن و پیشبرد اهداف باید تعاملات گسترده ای انجام شود.

سید رضا سید علیخانی افزود: خراسان شمالی در حوزه معدن جزو استانهای بکر و مستعد است که امیدواریم شاهد شکوفایی در این حوزه باشیم.

گفتنی است در این آیین از زحمات علی اصغر رضازاده سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تجلیل و حسین حاجی بگلو بعنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز