توسعه شهرها با انتخاب اعضای شورای اسلامی مقتدر

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۲۸۸۱
توسعه شهرها با انتخاب اعضای شورای اسلامی مقتدر
سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: انتخاب شوراهای اسلامی شهری مقتدر و توانمند موجب توسعه شهرها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد عوض زاده با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در 24 شهر استان برگزار می شود، افزود: به رغم اینکه  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحریم های ظالمانه خود را با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظام حتی در شرایط شیوع بیماری کرونا ادامه دادند اما مردم با هوشیاری از نظام و دولت حمایت کردند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت مردم توانست در تولید اقلام بهداشتی به خودکفایی برسد و امروز بسیاری از این اقلام به سایر کشورها صادر می شود.

عوض زاده با تاکید بر برگزاری انتخابات با شکوه در شرایط حساس کنونی کشور، افزود: باید امانتدار رای مردم باشیم و بر له و علیه هیچ کاندیدایی صحبت نکنیم.

وی ادامه داد: مسئولین، شهرداران و شوراهای اسلامی کنونی حق استفاده از امکانات دولتی به نفع هیچ کاندیدایی را ندارند.

عوض زاده خواستار ثبت نام افراد توانمند در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهری شد و افزود: شوراهای اسلامی شهری مسئولیت انتخاب شهرداران را برعهده دارند و بنابراین انتخاب شورای اسلامی قوی منجر به انتخاب شهردار مقتدر خواهد شد که می تواند در توسعه استان و شهر نقش بسزایی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز