با کمک خیر بجنوردی ۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد صاحب مسکن شدند

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۲۸۹۴
با کمک خیر بجنوردی ۴ یتیم تحت حمایت کمیته امداد صاحب مسکن شدند
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با کمک خیر بجنوردی چهار یتیم نیازمند تحت حمایت این نهاد صاحب مسکن شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه این ایتام دو برادر و دو خواهر هستند که به دلیل فوت پدر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: این خیر نیکوکار برای خرید مسکن ایتام بیش از ۱۵۰ میلیون تومان مساعدت داشته است.

وی در ادامه به ساخت ۴۰ واحد مسکونی برای ایتام استان اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون این پروژه‌ها با اعتبار هشت میلیارد تومان در حال ساخت است که انشاء الله به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در خصوص نحوه تأمین اعتبار ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایتام گفت: ۵۰ میلیون تومان ساخت هر یک از این واحدها به‌صورت بلاعوض پیش‌بینی‌شده است و همچنین ۵۰ میلیون تومان آن نیز از محل منابع تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی تأمین اعتبار می‌شود.

وی بابیان اینکه اکنون سه هزار و ۳۷۸ فرزند یتیم و سه هزار و ۳۱۷ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اضافه کرد: امسال حامیان بیش از ۸۲۷ میلیون تومان برای ساخت مسکن ایتام مساعدت داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه گزارشی از خدمات عمرانی کمیته امداد به مددجویان طی امسال ارائه کرد و گفت: دو هزار و ۷۹۱ مورد خدمات عمرانی در بخش‌های احداث و خرید مسکن مددجویان، تعمیرات و فضاهای جانبی، لوله‌کشی گاز و ایزوگام به مددجویان ارائه شد.

الهی راد بابیان اینکه امسال ۱۸۶ مورد مسکن برای مددجویان شهری و روستایی احداث و همچنین ۳۱ مورد واحد مسکونی نیز خریداری‌شده است، اظهار کرد: هزار و ۲۹۸ مورد از منازل مددجویان نیز از نعمت لوله‌کشی گاز بهره‌مند شدند و ۸۰ مسکن خانوارهای تحت حمایت نیز ایزوگام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای مجموع فعالیت‌های عمرانی مددجویان طی امسال هزینه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز