تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰:

مهلت ثبت نام در طرح ملی «انتخاب و معرفی روستای قرآنی» تمدید شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۳۲۹۹
مهلت ثبت نام در طرح ملی «انتخاب و معرفی روستای قرآنی» تمدید شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت نام در طرح ملی«انتخاب روستای قرآنی ایران » تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «حسین فرخنده» با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 25 روستا در این طرح شرکت کردند ، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب دهیاران، مهلت ثبت نام در طرح «انتخاب روستای قرآنی ایران » از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی افزود: این طرح به منظور ساماندهی، تقویت و حمایت از فعالیت‌های دینی در روستا‌ها با هماهنگی و جلب مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و دینی ذیربط اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: الگوسازی و جهت‌دهی فعالیت‌های قرآن و عترت در روستاها، توسعه و ترویج و جریان سازی فرهنگ قرآن و عترت در اقشار مختلف جامعه و تقویت هویت دینی و شبکه سازی فعالیت‌های این حوزه در مناطق روستایی استان از مهم‌ترین اهداف پیش بینی شده در این طرح است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به نحوه ثبت نام و انتخاب روستا‌های قرآنی، افزود: دهیاران می‌توانند برای ثبت نام در این طرح و بارگزاری اطلاعات از طریق سامانه اینترنتی ayat.farhang.gov.ir اقدام کنند.

فرخنده در پایان گفت: پس از ارزیابی اطلاعات جمع بندی شده در استان ها ، هیات های استانی (متشکل از دستگاه های قرآنی استان) حداکثر سه روستای منتخب همراه با انتخاب یک روستای برتر استان به دبیرخانه دائمی کشور معرفی خواهند کرد تا از بین روستاهای سراسر کشور برگزیدگان نهایی معرفی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز