معاون سیاسی استاندار تاکید کرد:

نقش موثر سازمان تبلیغات در خنثی کردن توطئه های دشمنان

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۰۴۰۸
نقش موثر سازمان تبلیغات در خنثی کردن توطئه های دشمنان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: جایگاه علما و روحانیون و نقش موثر سازمان تبلیغات اسلامی در شرایط فعلی و خنثی کردن برنامه ها و توطئه های دشمنان و پاسخگویی به شبهات موجب شده تا این نظام در این ۴۲ سال مسیر پرفراز و نشیب خود را با موفقیت طی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در آیین تکریم و معارفه مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود: نظام اسلامی در این ۴۲ سال در شرایطی قرار گرفته که تمام دشمنانش وارد کارزا شده اند اما این در حالیست که این نظام بر مبنای اصول اسلامی و در مسیر خود قرار گرفته که تاکنون دشمنان موفق نشده اند گزندی به آن وارد کنند.'

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با مشارکت مردم توانسته ایم صحنه های سختی را پشت سر بگذاریم و نقش سازمان تبلیغات با همراهی روحانیون در تمام این مسیر بسیار موثر بوده است. برادران با بیان اینکه در مسیر اجرای سیاست های نظام حرکت می کنیم، تصریح کرد: مسئولیت ما حفظ دستاوردهای نظام است.

گفتنی است: در این آیین با حضور معاون سیاسی و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از حجت الاسلام خادمی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی تقدیر و حجت الاسلام رفیعی بعنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز