مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی شیوه پیوستن بسیجیان به پویش ایران مهربان را اعلام کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۰۴۱۶
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی شیوه پیوستن بسیجیان به پویش ایران مهربان را اعلام کرد
جلسه اجرای پویش ایران مهربان باهدف جذب ۱۲ هزار حامی از اقشار بسیج در خراسان شمالی با حضور مدیرکل و روسای کمیته امداد استان، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان و کلیه فرماندهان نواحی بسیج به‌صورت ویدئوکنفرانس به‌منظور مشارکت همگانی در جذب حامی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این جلسه یکی از طرح‌های مهم کمیته امداد در توانمندسازی خانواده‌ای محروم را اکرام ایتام برشمرد و گفت: با اجرای پویش ایران مهربان تاکنون اقدامات قابل‌توجهی در جهت جذب حامی در استان خراسان شمالی انجام‌شده است.

مجید الهی راد با اشاره به تفاهم‌نامه کشوری طرح پویش ایران مهربان، سهمیه بسیجیان استان را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: با جذب این تعداد حامی تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد، دارای حامی می‌شوند و سرانه واریزی آن‌ها به ۷۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: در پویش ایران مهربان سعی بر این است تا به‌نوعی توازن در جهت افزایش سرانه کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین فراهم شود تا به‌این‌ترتیب مدیریت زندگی و تحصیل و آتیه ایتام به‌خوبی فراهم شود.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی استثنایی در جهت جذب حامی دانست و اظهار کرد: هم‌اکنون سامانه ekram.emdad.ir پذیرای خیران در جهت مشارکت در طرح اکرام ایتام است.

و تصریح کرد: بسیجیان عزیز نیز می‌توانند با مراجعه به این سایت و انتخاب گزینه بسیج اصناف یا ادارات و یا سایر در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

وی با یادآوری اینکه این سایت هوشمند است، اضافه کرد: انتخاب فرزند معنوی با نظر حامی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین توزیع فرم ثبت‌نام به‌صورت مکتوب را از دیگر شیوه‌های جذب حامی عنوان کرد و گفت: توزیع فرم‌های جذب حامی، توسط نواحی مختلف بسیج انجام می‌شود.

وی ارائه شماره کارت ویژه برای هر حامی را امری مهم در افزایش اعتماد عمومی و شفاف‌سازی کمک‌ها عنوان کرد.

 

نظر شما