معاون سیاسی استاندار:

ایران در صحنه های بین المللی مقتدر و سربلند است

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۱۰۰۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ایران در صحنه های بین المللی مقتدر و سربلند است و با صدای رسا آرمان ها و ارزش های خود را بیان می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در جلسه شورای اداری شهرستان راز و جرگلان افزود:انتخابات فرصتی است تا بار دیگر با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز می توانیم ادعا کنیم از نظر عملکرد پانزدهمین کشور موفق دنیا هستیم که حتی تحریم های ظالمانه بر روی موفقیت این عملکرد اثری نداشته است. برادران به خدمات نظام و دولت در شهرستان رازو جرگلان اشاره و اظهار داشت: به زودی با ساخت بیمارستان در این شهرستان آرزوی دیرینه مردم این منطقه برآورده میشود.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد پروازهای اورژانس هوایی استان در شهرستان رازوجرگلان انجام شده و حضور پزشکان و خدمات پزشکی به صورت مطلوب در این شهرستان انجام شده است.

برادران تصریح کرد: در حوزه های زیربنایی، آبرسانی ، گازرسانی ، ارتباطات ، مدارس و دانشگاه ها خدمات شایسته ای از سوی دولت در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: امروز اقلیت ها، قومیت ها، دیدگاه ها و مذاهب مختلف به صورت برادرانه و مسالمت آمیز در این کشور زندگی می کنند که یکی از افتخارات این نظام مقدس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز