مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تاکید کرد:

بیان جزییات فعالیت مدارس در رنگ بندی جدید / فعالیت آموزشی در مناطق آبی و زرد استان با رعایت پروتکل بهداشتی حضوری است

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۳۲۷۰
بیان جزییات فعالیت مدارس در رنگ بندی جدید / فعالیت آموزشی در مناطق آبی و زرد استان با رعایت پروتکل بهداشتی حضوری است
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تاکید کرد: بیان جزییات فعالیت مدارس در رنگ بندی جدید / فعالیت آموزشی در مناطق آبی و زرد استان بارعایت پروتکل بهداشتی حضوری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی مودی اظهار داشت: در تمامی شهرهای نارنجی و قرمز کلاس های حضوری تشکیل نمی شود  آموزش به صورت مجازی پیگیری می شود

  مودی گفت: در مناطق زرد و آبی فعالیت‌ آموزشی برای دانش آموزان پایه ‌های اول و دوم ابتدایی این استان با کلاس های درس دارای ۱۰نفر جمعیت  استان همراه با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری است. 

وی افزود:  دانش آموزان هنرستانی استان نیز می توانند برای درس‌ های عملی با رعایت پروتکل‌های  بهداشتی در کلاس ‌ها حضور یابند و مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز این استان نیز با رعایت نکات بهداشتی می‌ توانند به طور حضوری آموزش‌ های خود را ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به تشخیص شوراهای مدرسه و فرمانداری ‌ها مناطقی که از برنامه شاد محروم هستند که بیشتر نیز شامل مدارس روستایی و عشایری است می توانند کلاس درس را حضوری برگزار کنند.

 براساس آخرین ارزیابی منتشر شده  سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین استان خراسان شمالی در وضعیت رنگ بندی کرونایی نارنجی قرار گرفتند.

شهرستان های مانه و سملقان، فاروج، و جاجرم نیز در وضعیت زرد و شهرستان راز و جرگلان  و گرمه نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

۱۸۰هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴هزار نفر معلم تحصیل می کنند. 

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

 

نظر شما