استاندار:

خراسان شمالی برای پیشرفت نیاز به دویدن دارد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۳۲۷۹
خراسان شمالی برای پیشرفت نیاز به دویدن دارد
استاندار خراسان شمالی بر شتاب برای اجرای برنامه ها تاکید کرد و گفت: خراسان شمالی برای پیشرفت نیاز به دویدن و حرکت پرشتاب دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در دیدار رئیس اوقاف کشور با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: خراسان شمالی به لحاظ موهبت های الهی و مردم همیشه پای کار چیزی کم ندارد و این داشته ها باید تبدیل به برنامه و اجرا شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه کارها باید ماندگار و برای مردم استان و موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار باشد، افزود: تا ده روز آینده با تشکیل کمیته جمع بندی وضعیت استان در بخش های مختلف اطلاعات لازم احصا و در تهران بررسی می شود. 

در ادامه این دیدار حجت الاسلام خاموشی رئیس اوقاف کشور گفت: تلاش داریم موضوع دفاع از وقف از حالت شعارگونه خارج و وارد مرحله عملیاتی شود.

حجت الاسلام خاموشی با قدردانی از تغییر نگاه ساختاری و رفتاری به موضوع وقف در استان خراسان شمالی، افزود: اعتقاد داریم سازمان اوقاف باید به یک ستاد مرکزی و استانی خبره، ناظر و هادی تبدیل شود.

وی حفظ وقف را از سیاست های مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: در این راستا باید سیستم واگذاری تغییر کند و بنابراین تلاش کردیم با شرکت های دانش بنیان ارتباط برقرار کنیم و تا کنون ۱۹ قرارداد اجرایی و به زودی شاهد افتتاح طرح های آنان خواهیم بود که موجب صرفه جویی ارزی فراوانی خواهد شد.

حجت الاسلام خاموشی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شاخه های وقف در حوزه های مختلف از جمله آموزش و بهداشت و درمان است.

 

نظر شما