رشد ۳۱ درصدی کمک‌های مردم خراسان شمالی به جشن نیکوکاری

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۴۴۹۲
رشد ۳۱ درصدی کمک‌های مردم خراسان شمالی به جشن نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش ۳۱ درصدی کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اینکه مردم سخاوتمند خراسان شمالی امسال با شعار عید را به خانه‌هایشان ببریم در جشن نیکوکاری شرکت کردند، گفت: جشن نیکوکاری، همه‌ساله باهدف کمک به مددجویان کمیته امداد و آحاد نیازمندان جامعه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی برگزاری جشن نیکوکاری در سال ۹۹ بیش از ۸ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: از مجموع کمک‌های اهدایی در جشن نیکوکاری ۶۶۳ میلیون تومان آن نقدی و باقی‌مانده نیز غیر نقدی است.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در دو هزار مدرسه استان در جشن نیکوکاری امسال برای رفع نیازمندی‌های دانش آموزان همان مدرسه صرف شد، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس مناطق برخوردار، برای کمک به دانش آموزان سایر مدارس ارسال‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: خیران هم‌اکنون نیز می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و بدون هزینه در کمک به نیازمندان در طول شبانه‌روز کمک‌های نقدی خود را به جشن نیکوکاری و یا سایر سرفصل‌های امداد واریز نمایند.

وی یادآور شد: میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

الهی راد در ادامه به اجرای طرح پویش «ایران مهربان» در حمایت از ایتام اشاره کرد و افزود: شیوه‌های مشارکت در این پویش، ثبت‌نام در سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۰۱۶ و یا شماره ۹۰۲۷۶۷۹۴۴۹ و تماس با شماره ۰۵۸۳۲۲۵۷۶۵۱ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سطح استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز