نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

اجرای طرح مهدوی از سوی کمیته امداد کار ارزشمندی است

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۵۰۵۷
اجرای طرح مهدوی از سوی کمیته امداد کار ارزشمندی است
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در مراسم افتتاح آشپزخانه های مهدوی گفت:اجرای طرح مهدوی و راه اندازی این آشپزخانه ها در اطعام نیازمندان در ماه رمضان کار ارزشمندی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین نوری در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از اقدام خداپسندانه کمیته امداد استان ، مراکز نیکوکاری بسیجیان، گروه‌های جهادی، اوقاف در طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان گفت: اکنون که بسیاری از مراسمات مذهبی به دلیل کرونا تعطیل است این اقدام خداپسندانه زمینه اطعام نیازمندان را فراهم می کند.
 
 وی با بیان اینکه خداوند روزه را به دلیل حکمت های فراوان آن واجب کرد ، افزود: یکی از دلایل روزه گرفتن این است که در  همین دنیا تشنگی و گرسنگی قیامت را حس کنیم تا باعث ایجاد تحول در افراد شود.
وی یادآوری گرسنگان و محرومان را از دیگر حکمت های روزه داری عنوان و اظهار کرد: ما باید از یاری کنند نیازمندان در ماه مبارک رمضان باشیم و همکاری مجموعه های استان در این امر ضروری است.
  
وی دادن افطاری را از موارد موکد دین اسلام عنوان کرد و گفت: اگر کسی یک روزه دار را افطار دهد خداوند آزادی یک بنده و مغفرت را برای او خواهد نوشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز