بیش از ۲۰۰ هزار بازدید از مراکز و محیط های کاری طی یک سال

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۸۴۹۴
بیش از ۲۰۰ هزار بازدید از مراکز و محیط های کاری طی یک سال
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از 30 فروردین ماه 99 تاکنون 202 هزار و 206 بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و محیط های کاری و کارگری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر افشین دلشاد با اعلام این خبر گفت: این بازدیدها با همکاری بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای بسیجی و هلال احمر انجام شد.

وی بیان کرد: از این تعداد بازدید، 154 هزار و 475 بازدید توسط بازرسان مراکز بهداشت شهرستان ها، 19 هزار و 642 بازدید توسط نیروهای بسیجی داوطلب، 4 هزار و 145 بازدید توسط نیروهای هلال احمر و 28 هزار و 188 بازدید توسط گشت مشترک انجام شد.

دکتر دلشاد عنوان کرد: طی بازدیدهای انجام شده طی این مدت 403 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی و محیط های کاری پلمب شدند و 5 هزار و 729 نیز اخطاریه بهداشتی دریافت کردند.

 وی خاطرنشان کرد: اخطاریه ها و پلمب های اعمال شده به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی بود.

دکتر دلشاد بیان داشت: شهروندان استانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی اعم از عدم رعایت پروتکل بهداشتی مانند نزدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و سایر مسائل مشابه مراتب را در اسرع وقت به شماره تلفن 190 اطلاع دهند.

 

نظر شما