برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی در دو شهر استان / فردا اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیتهای داوطلبان

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۰۱۸۷
برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی در دو شهر استان / فردا اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیتهای داوطلبان
رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از برگزاری انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک در دو شهر بجنورد و شیروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در ستاد انتخابات استان گفت: با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترنیکی در دوره گذشته در انتخابات شورای شهر 28 خرداد ماه سالجاری بجنورد به عنوان یکی از 24 مرکز استان و شیروان به عنوان یکی از 8 شهر منتخب برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات، انتخاب شده اند.

وی افزود: فردا نتایج نهایی تایید صلاحیت های کاندیداها از سوی هیات های نظارت اعلام و یک روز بعد از آن به کاندیداها اعلام می شود.

برادران با اشاره به تاکید استاندار برای افزایش مشارکت در انتخابات با اجرای طرح سفیران مشارکت در سطح استان، گفت: این طرح با هدف بهره مندی از ظرفیت های تمامی دستگاه های اجرایی در راستای مشارکت افزایی اجرا می شود و تمامی کارهای در شهرستان ها باید با هماهنگی فرمانداران صورت بگیرد.

در ادامه این نشست دبیر ستاد انتخابات استان نیز گفت: در فرصت دوباره دیروز وزارت کشور برای تکمیل فرآیند ثبت نام افراد دارای مدرک ناقص، 14 نفر به تعداد داوطلبان شوراهای روستا استان افزوده شد و این تعداد 5070 نفررسیده است. هادی رجایی نیا افزود: برای اجرای طرح سفیران مشارکت استان 93 برنامه پیش بینی شده است که مسئولیت اجرای آن بر عهده دستگاه های اجرایی و مدیران مربوطه در شهرستان ها است.

گفتنی است در این نشست فرمانداران بجنورد و گرمه به ارائه گزارش آخرین روند اجرایی انتخابات در حوزه های انتخابیه این شهرستان ها پرداختند.

نظر شما